tagesschau24

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
tagesschau24
Data startu 30 sierpnia 1997
Właściciel ARD
Kraj nadawania Niemcy
Język niemiecki
Siedziba Hamburg
Poprzednia nazwa EinsExtra
Strona internetowa

tagesschau24 – kanał informacyjny niemieckiej telewizji publicznej ARD, należący do pakietu kanałów cyfrowych ARD Digital. Został uruchomiony 30 sierpnia 1997 pod nazwą EinsExtra. 1 maja 2012 zmienił nazwę na tagesschau24[1].

Siedzibą stacji jest Hamburg, zaś rolę zarządzającego nią członka ARD pełni NDR.

Przypisy

  1. tagesschau24 to launch on 1 May (ang.). Asia-Pacific Broadcasting Union. [dostęp 2012-05-01].

Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]