Verdens Gang

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii
Skocz do: nawigacja, szukaj

Verdens Gang – drugi co do wielkości dziennik w Norwegii po Aftenposten, chociaż do roku 2010 zajmował pierwsze miejsce. Ma charakter tabloidu i jest apolityczny. Dziennie sprzedaje się 233 tys. egzemplarzy, ale zgodnie z własnymi badaniami ma on najwięcej czytelników[1]. Założony został w 1945 roku. Właścicielem jest norweski koncern mediowy Schibsted. Redaktorem naczelnym jest Torry Pedersen. Siostrzany portal internetowy VG Nett jest jednym z najpopularniejszych portali w Norwegii.

Przypisy

Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]