The Korea Herald

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
The Korea Herald
Częstotliwość dziennik
Państwo  Korea Południowa
Język angielski
Pierwszy numer 1953
Strona internetowa

The Korea Heraldpołudniowokoreański dziennik. Ukazuje się w języku angielskim. Został założony w 1953 roku[1].

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

  1. Bart Gaens, Gauri Khandekar: Inter-Regional Relations and the Asia-Europe Meeting (ASEM). Springer, 2017, s. 134. ISBN 978-1-137-59764-9. (ang.)

Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]