The Korea Times

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
The Korea Times
Ilustracja
Częstotliwość

dziennik

Państwo

 Korea Południowa

Język

angielski

Pierwszy numer

1 listopada 1950[1]

Strona internetowa

The Korea Timespołudniowokoreański dziennik. Ukazuje się w języku angielskim. Został założony w 1950 roku[1].

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

  1. a b History (ang.). The Korea Times. [dostęp 2020-12-06]. [zarchiwizowane z tego adresu (2020-12-06)].

Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]