Wikipedia:Propozycje do Dobrych Artykułów/Eva Ganster

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii
Skocz do: nawigacja, szukaj

Eva Ganster[edytuj]

Dyskusja zakończona
Rozpoczęcie: 17 marca 2013 10:59:36 Zakończenie: 31 marca 2013 10:59:36

Pierwsze hasło - biografia - z dziedziny skoków narciarskich kobiet, zgłoszone do jakiegokolwiek wyróżnienia. Dobrze uźródłowione, w pełni opisujące karierę zawodniczą Austriaczki. Prace nad hasłem były prowadzone od 25 lutego 2012 do 17 marca 2012, w dopracowaniu projektu Skoki narciarskie, po roku czasu przeniesione do przestrzeni głównej. Temat bardzo trudny, więc proszę o wyrozumiałość w kwestii braków. Teflon94 (dyskusja) 10:59, 17 mar 2013 (CET)

Dostrzeżone błędy merytoryczne
  1. W 1992 roku zaczęła naukę w szkole w Stams, gdzie uczyła się przez cztery lata - przydałoby się dodać informację jaka to szkoła (jak sądzę gimnazjum sportowe, ale to do sprawdzenia). Tak samo przydałoby się dodać informację w jakim mieście studiowała (jak sądzę w Austrii jest więcej niż 1 AWF ;)). 99kerob (dyskusja) 11:21, 17 mar 2013 (CET)
Dodany rodzaj szkoły na podstawie tego linku. Informacja o tym że studiowała w Innsbrucku także dodana - Link T Załatwione Teflon94 (dyskusja) 12:29, 17 mar 2013 (CET)
  1. Niedługo później zaczęła uczęszczać na treningi skoczków do lokalnego klubu. - przydałoby się dodać nazwę tego klubu. 99kerob (dyskusja) 11:21, 17 mar 2013 (CET)
Na 99,9 % był to klub - SC Kitzbüheler, jednak na oficjalnej stronie zawodniczki oraz w źródłach nie ma takiej informacji. Oczywiście mogę dodać, ale byłby to POV ... Teflon94 (dyskusja) 14:03, 17 mar 2013 (CET)
  1. Do tych MŚJ przydałoby się dodać informację, że nie były to tak do końca oficjalne zawody, bo FIS nie uznaje ich za pełnoprawne MŚJ. 99kerob (dyskusja) 11:21, 17 mar 2013 (CET)
Dodana informacja ze były to zawody nie oficjalne T Załatwione Teflon94 (dyskusja) 14:03, 17 mar 2013 (CET)
  1. Podobnie jak "piętro wyżej". Mistrzostwa świata juniorów – z tego co mi wiadomo mistrzostwa kobiet miały charakter nieoficjalny. Czy aby na pewno Ganster dostała za swój występ medal? (ref?) Szoltys [DIGA] 13:06, 17 mar 2013 (CET)
W artykule nie ma nic o medalu ? Chyba że chodzi o podpunkt 3.1 ? Teflon94 (dyskusja) 14:03, 17 mar 2013 (CET)
Tak, chodzi o punkt 3.1. i o infobox. W obu miejscach napisane jest, że Ganster zdobyła srebro. ;) Szoltys [DIGA] 19:05, 17 mar 2013 (CET)
Hmmm... Czy dawali medale ? Aż nie wiem co odpowiedzieć, bo z jednej strony była druga w mistrzostwach a zazwyczaj w mistrzostwach są medale, a z drugiej były to nieoficjalne mistrzostwa. Trzeba by pewnie zapytać jedną z uczestniczek tego konkursu, a jeszcze lepiej jedną z medalistek, ponieważ wątpię aby któraś pamiętała czy dawali medale na zawodach które odbyły się 15 lat temu. Teflon94 (dyskusja) 20:14, 17 mar 2013 (CET)
Nie rozumiem po co ta ironia. N Niezałatwione ;) Szoltys [DIGA] 18:29, 18 mar 2013 (CET)
Nie miało to zabrzmieć ironicznie, jeżeli tak to zrozumiałeś to przepraszam. Zmieniłem trochę wygląd infoboxa i usunąłem obrazek medalu z pkt 3.1. Jeżeli masz jakieś inne propozycje to śmiało :) Teflon94 (dyskusja) 22:12, 18 mar 2013 (CET)
Pozwoliłem sobie trochę pomieszać na własną rękę, aby nie tworzyć zbędnej dyskusji. ;) Grafika (medal) w infoboxie nadal trochę mnie razi, ale nie wiem czy jest technicznie możliwe, aby go usunąć. Szoltys [DIGA] 22:38, 18 mar 2013 (CET)
Też szukałem jakiegoś rozwiązania aby usunąć ten medal, ale chyba takiego nie ma (jest też możliwość umieszczenie grafiki kryształowej kuli, ale to zupełnie odpada). Teflon94 (dyskusja) 14:39, 19 mar 2013 (CET)
Dostrzeżone braki językowe
Dostrzeżone braki uźródłowienia
  1. "Ganster wystartowała w pierwszym oficjalnym konkursie kobiecym – mistrzostwach świata juniorów, rozegranym 22 stycznia 1998 roku w szwajcarskim Sankt Moritz na skoczni Olympiaschanze o punkcie konstrukcyjnym położonym na 95 metrze." – tak jak w innych hasłach potrzebny przypis, że były to pierwsze oficjalne zawody ;) Nedops (dyskusja) 11:12, 17 mar 2013 (CET)
W pierwszym oficjalnym konkursie kobiecym w St. Moritz (22 stycznia 1998) zajęła drugie miejsce za Finką Heli Pomell. - Link i Link 2. Myślę że ten link rozwiewa wszelkie wątpliwości ? Proszę o potwierdzenie, czy link również się nadaje również do innych haseł. T Załatwione Teflon94 (dyskusja) 12:29, 17 mar 2013 (CET)
Czy ten prywatny blog jest wiarygodnym źródłem informacji? ;) Szoltys [DIGA] 18:29, 18 mar 2013 (CET)
Skakajki są w razie czego gdyby wszystko się posypało, lepiej więcej źródeł jak mniej. Oczywiście źródło ze strony skokinarciarskie.pl jest bardziej wiarygodne i pewne. Teflon94 (dyskusja) 22:12, 18 mar 2013 (CET)
Nie zawsze ilość = jakość. Prywatny blog ≠ źródło. ;) Szoltys [DIGA] 22:38, 18 mar 2013 (CET)
W takim razie należy usunąć źródło, czy może zostać ? Teflon94 (dyskusja) 14:39, 19 mar 2013 (CET)
Jak dla mnie do zastąpienia jakimś bardziej wiarygodnym źródłem. ;) Szoltys [DIGA] 19:03, 19 mar 2013 (CET)
Usunięte, to samo znajduje się w przypisie nr 2 Teflon94 (dyskusja) 22:21, 19 mar 2013 (CET)
Dostrzeżone braki w neutralności
Dostrzeżone błędy techniczne
  1. Podsekcję Miejsca w klasyfikacji poszczególnych turniejów może jednak lepiej przenieść do sekcji Osiągnięcia? 99kerob (dyskusja) 11:21, 17 mar 2013 (CET)
Tabela umieszczona w tym miejscu na podstawie poprzednich haseł, które otrzymały wcześniej medal - Simon Ammann i Kamil Stoch. W obu przypadkach ma to miejsce tuż przed sekcją Osiągnięcia. Teflon94 (dyskusja) 12:29, 17 mar 2013 (CET)
  1. Linki do commons i oficjalnej strony są po 2 razy. Therud (dyskusja) 13:04, 17 mar 2013 (CET) T Załatwione Teflon94 (dyskusja) 13:14, 17 mar 2013 (CET)
  2. Nie wiem jak wygląda to w innych przeglądarkach, ale w Google Chrome tuż po wstępie robi się dziura na ponad 1 ekran. Szoltys [DIGA] 13:06, 17 mar 2013 (CET) Skreślam. Szoltys [DIGA] 19:05, 17 mar 2013 (CET)
    Też mam Chrome'a i nie mam tego problemu. Zgaduje więc, że problemem będzie mała rozdzielczość u Ciebie. Therud (dyskusja) 13:12, 17 mar 2013 (CET)
    Na Operze i Mozilli też jest wszystko w porządku. Teflon94 (dyskusja) 13:14, 17 mar 2013 (CET)
    Faktycznie, po zmianie rozdzielczości wszystko jest OK. Zatem T Załatwione. Szoltys [DIGA] 19:05, 17 mar 2013 (CET)
Poprawiono
Sprawdzone przez
  1. 99kerob (dyskusja) 11:21, 17 mar 2013 (CET)
  2. Na DA wystarczy. Szoltys [DIGA] 22:38, 18 mar 2013 (CET)
  3. Jaroz86 (dyskusja) 11:06, 31 mar 2013 (CEST)