Bangkok Post

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Bangkok Post
Ilustracja
Częstotliwość dziennik
Państwo  Tajlandia
Język angielski
Pierwszy numer 1 sierpnia 1946[1]
Strona internetowa

Bangkok Post – anglojęzyczny dziennik wydawany w Tajlandii. Został założony w 1946 roku[1].

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

  1. a b Nicholas Grossman, Christopher John Baker, Dominic Faulder: King Bhumibol Adulyadej: A Life's Work : Thailand's Monarchy in Perspective. Editions Didier Millet, 2011, s. 81. ISBN 978-981-4260-56-5. (ang.)

Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]