Die Weltwoche

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii
Skocz do: nawigacja, szukaj

Die Weltwoche - to szwajcarski tygodnik z siedzibą w Zurychu. Właścicielem nie jest koncern, tylko jedna osoba Roger Köppel. Pisali dla niego socjaldemokrata Peter Bodenmann oraz Christoph Mörgeli, poseł SVP. Ma charakter konserwatywny i neoliberalny. Sprzyja prawicowej SVP.[1] Jest często proamerykański i proizraelski, antyimigrancki. W jednym z artykułów zasugerowano zakazanie islamu w Szwajcarii z uwagi na jego rzekomą niezgodność z konstytucją tego kraju.[2] Kwestionowano także globalne ocieplenie klimatu.

Przypisy

Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]